سایه سپید

داستان سرگشتگی های یک من

سایه سپید

داستان سرگشتگی های یک من

خواهر زاده برنامه نویس !

 

طبق جهانبینی خواهرزاده من همه چیز خوردنیه مگر اینکه عکسش ثابت بشه !

البته جدیدا من یک باگ در اصل برنامه اش پیدا کردم به عبارتی در این برنامه هیچ وقت نادرستی چیزی اثبات نمیشه !

 

الگوریتم برنامه هم اینه :

 

Repeat ( Eat Every thing )

Until (  Ever  )

 

 

خوب البته نباید از یک بچه 6 ماهه توقع داشت که تو الگوریتم نویسی تبحر داشته باشه !

 

توهم (۲)

میدونی

زنده موندن مثل اسیر بودنه ، مثل یه سمبل میمونه مثل یه سراب که از دور قشنگه و همه به بودنش نیاز دارن

زنده بودن دقیقا مثل رفتار یه ماهی تو آب میمونه

تا حالا شده ببینی که یه ماهی بدون اینکه هی دهنش رو باز و بسته کنه کار دیگه ای انجام بده ؟

مثلا بشینه هی فکر کنه یا نقاشی بکشه ؟

مسخرس ، نه ؟

اما در واقع نیست ، این رفتارهای ماست که مسخرست .

ما آدما فکر میکنیم همه چیز رو میدونم و بدتر فکر میکنیم اونچیزی که فکر میکنیم کاملا درسته و به اون عادت میکنیم .

حالا اگه یه رفتار حلاف قاعده ببینیم فکر میکنیم که یه چیز جدید دیدیم .

.

.

یا مثلا تا حالا شده بزی رو ببینی که طالع روزانش رو میخونه ؟

نه ؟!

یا اینکه از خوردن فلان برگ درخت طفره بره و وقتی ازش میپرسی چرا با جدیت بگه چون آلوده اس .

بازم نه ؟!  پسر تو تا حالا تو زندگیت چیکار کردی ؟

میدونی چیه .

ما انسانها منبع آلودگی هستیم . یه جور ویروس که همه چیز رو به خاطر زنده بودن خودش نابود میکنه .

در واقع سلامت ما انسانها برای سلامت چیزای دیگه مضره .

و تمام داستان هم همینه

 

RELOAD

سلام

بعد از مدتهایی نه چندان مدید برگشتم

البته هنوز هم حرفی برای گفتن ندارم ـ که حتی گوشی برای شنیدن -

بگذریم

در فکر عوض کردن قالب وبلاگ هستم و چون در بین قالبهای آماده بلاگ اسکای چیز بدرد بخوری پیدا نکردم ناچارم که خودم دست به کار بشم .

یه چند تایی هم تو ذهنم کار کردم اما نمیدونم که آیا برای وبلاگی مثل مال من جواب میده یا نه !

در مورد رنگها باید بگم که میخوام از رنگهای تیره ، خشن و مریض استفاده کنم ، یک آهنگ مناسب هم پیدا کردم .

خوب دیگه تقریبا حلٌه ، میمونه اون ۸۰ درصد اجرا که فکر کنم احتمالا یک ۵-۴ ماهی طول بکشه !

نظراتتون رو بنویسید

راستی عیدتون هم مبارک گرچه دیگه بوی عیدهای چند سال قبل شنیده نمیشه ، شاید ما زیادی بزرگ شدیم ، شاید هم عید زیادی کوچیک شده ! بازم بگذریم .